Vanliga frågor

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna. Fler frågor? Tveka inte att kontakta oss.

Vi skickar din beställning i en neutral, vanlig brun kartong med VS AB som avsändare. Med andra ord, så kommer ingen förutom du att veta vilken njutning paketet innehåller. Paketet levereras till ditt närmaste postombud enligt den adress du uppgivit vid beställning. Med standardfrakt tar leveransen 4-5 dagar.

Reklamationsrätten täcker inte fel, skador och slitage som direkt eller indirekt har uppstått på grund av oaktsamhet, felaktig användning, bristande underhåll, våld eller icke-auktoriserat ingrepp. Reklamation rörande fel och brister ska meddelas till Vibe Sensation inom rimlig tid, efter att felet eller bristen har uppdagats eller borde ha uppdagats. Vänligen kontakta kundtjänst, och bifoga eventuella bilder, videor eller annan dokumentation som påvisar felet eller bristen. Vi återkommer sedan med instruktioner. Om du upptäcker fel/brister på en vara, ska du reklamera varan till oss snarast.

Med standardfrakt tar leveransen 4-5 dagar.

Vibe Sensation levererar varor med PostNord. Leverans sker till mottagaren så fort som möjligt efter beställning. Korrekt leverans förutsätter dock att PostNord upprätthåller sin del av leveransavtalet. Om det uppstår förseningar hos PostNord kommer motsvarande försening att uppstå i leveransen till dig som slutkund. Alla leveranser skickas med PostNord och frakten kostar 39 kr. Beställer du för över 700 kr är frakten till PostNord postombud gratis. Leveranstiden är den förväntade leveranstid som PostNord har uppgett. Tänk på att du som kund alltid har rätt att häva ett köp och få pengarna tillbaka, om det uppstår dröjsmål med leveransen. Enligt Konsumentköplagen ska dina varor levereras senast 30 dagar efter att du beställt dem, om inget annat har avtalats. Det gäller både beställningar i fysiska butiker och på nätet. Om du vill häva köpet på grund av dröjsmål, har du rätt att få dina pengar tillbaka inom 14 dagar.

Vibe Sensation accepterar betalning med: - Betalkort: VISA, Mastercard och Maestro - Klarna faktura och delbetalning

Reklamationsrätten täcker inte fel, skador och slitage som direkt eller indirekt har uppstått på grund av oaktsamhet, felaktig användning, bristande underhåll, våld eller icke-auktoriserat ingrepp. Reklamation rörande fel och brister ska meddelas till Vibe Sensation inom rimlig tid, efter att felet eller bristen har uppdagats eller borde ha uppdagats. Vänligen kontakta kundtjänst, och bifoga eventuella bilder, videor eller annan dokumentation som påvisar felet eller bristen. Vi återkommer sedan med instruktioner. Om du upptäcker fel/brister på en vara, ska du reklamera varan till oss snarast.

Missa aldrig ett erbjudande

Ta del av vårt nyhetsbrev och alla kittlande kampanjer.

Varukorg
Scroll to Top